Chilling Adventures of Sabrina - horror fantasy stworzony przez Roberto Aguirre-Sacasa, na podstawie komiksu o tym samym tytule.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Część 1[edytuj | edytuj kod]

Półwiedźma Sabrina próbuje łączyć życie przeciętnej śmiertelnej nastolatki z przynależnością do Kościoła Nocy, z którym łączy ją rodzinna tradycja.

Część 2[edytuj | edytuj kod]

W nowym mrożącym krew w żyłach rozdziale Sabrina pogrąża się w mrocznym i niebezpiecznym świecie nastoletnich czarów.

Część 3[edytuj | edytuj kod]

Miłość i lojalność zostają wystawione na ciężką próbę, gdy Sabrina próbuje z pomocą swoich przyjaciół z Greendale odnaleźć się w nowej złowieszczej rzeczywistości.

Obsada[edytuj | edytuj kod]

Lista odcinków[edytuj | edytuj kod]

Część 1[edytuj | edytuj kod]

Nr # Tytuł polski Tytuł oryginalny Reżyseria Scenariusz Premiera
1 1 Rozdział 1: Październikowe miasteczko Chapter One: October Country Lee Toland Krieger Roberto Aguirre-Sacasa 26 października 2018r.
2 2 Rozdział 2: Czarny chrzest Chapter Two: The Dark Baptism Lee Toland Krieger Roberto Aguirre-Sacasa 26 października 2018r.
3 3 Rozdział 3: Sąd nad Sabriną Spellman Chapter Three: The Trial of Sabrina Spellman Rob Seidenglanz Ross Maxwell 26 października 2018r.
4 4 Rozdział 4: Akademia Czarownic Chapter Four: Witch Academy Rob Seidenglanz Donna Thorland 26 października 2018r.
5 5 Rozdział 5: Sny w domu wiedźmy Chapter Five: Dreams in a Witch House Maggie Kiley Matthew Barry 26 października 2018r.
6 6 Rozdział 6: Egzorcyzmy w Greendale Chapter Six: An Exorcism in Greendale Rachel Talalay Joshua Conkel, MJ Kaufman 26 października 2018r.
7 7 Rozdział 7: Uczta nad Ucztami Chapter Seven: Feast of Feasts Viet Nguyen Oanh Ly 26 października 2018r.
8 8 Rozdział 8: Pogrzeb Chapter Eight: The Burial Maggie Kiley Lindsay Calhoon, Christianne Hedtke 26 października 2018r.
9 9 Rozdział 9: Przywrócony Chapter Nine: The Returned Man Craig William Macneill Axelle Carolyn, Christina Ham 26 października 2018r.
10 10 Rozdział 10: Godzina czarownic Chapter Ten: The Witching Hour Rob Seidenglanz Roberto Aguirre-Sacasa, Ross Maxwell 26 października 2018r.

Odcinek Specjalny

11 11 Rozdział 11: Zimowa opowieść Chapter Eleven: A Midwinter’s Tale Jeff Woolnough Roberto Aguirre-Sacasa, Donna Thorland 14 grudnia 2018r.

Część 2[edytuj | edytuj kod]

12 1 Rozdział 12: Trzech Króli Chapter Twelve: The Epiphany Kevin Sullivan Roberto Aguirre-Sacasa 5 kwietnia 2019r.
13 2 Rozdział 13: Męka Sabriny Spellman Chapter Thirteen: The Passion of Sabrina Spellman Michael Goi MJ Kaufman, Christina Ham 5 kwietnia 2019r.
14 3 Rozdział 14: Luperkalia Chapter Fourteen: Lupercalia Salli Richardson-Whitfield Oanh Ly 5 kwietnia 2019r.
15 4 Rozdział 15: Gabinet grozy doktora Cerberusa Chapter Fifteen: Doctor Cerberus's House of Horror Alex Garcia Lopez Ross Maxwell 5 kwietnia 2019r.
16 5 Rozdział 16: Blackwood Chapter Sixteen: Blackwood Alex Pillai Matthew Barry 5 kwietnia 2019r.
17 6 Rozdział 17: Misjonarze Chapter Seventeen: The Missionaries Rob Seidenglanz Donna Thorland 5 kwietnia 2019r.
18 7 Rozdział 18: Cuda Sabriny Spellman Chapter Eighteen: The Miracles of Sabrina Spellman Antonio Negret Christianne Hedtke, Lindsay Calhoon Bring 5 kwietnia 2019r.
19 8 Rozdział 19: Mandragora Chapter Nineteen: The Mandrake Kevin Sullivan Joshua Conkel 5 kwietnia 2019r.
20 9 Rozdział 20: Walc z Mefistofelesem Chapter Twenty: The Mephisto Waltz Rob Seidenglanz Roberto Aguirre-Sacasa 5 kwietnia 2019r.

Część 2[edytuj | edytuj kod]

Nr # Tytuł oryginalny Tytuł polski Reżyseria Scenariusz Premiera
21 1 Rozdział 21: Gdzie mieszka moje serce? Chapter Twenty-One: The Hellbound Heart Rob Seidenglanz Roberto Aguirre-Sacasa 24 stycznia 2020r.
22 2 Rozdział 22: Zaciągnij mnie do piekła Chapter Twenty-Two: Drag Me to Hell Alex Pillai Ross Maxwell 24 stycznia 2020r.
23 3 Rozdział 23: Ciężar korony Chapter Twenty-Three: Heavy Is the Crown Rob Seidenglanz Oanh Ly 24 stycznia 2020r.
24 4 Rozdział 24: Zajęcza Pełnia Chapter Twenty-Four: The Hare Moon Viet Nguyen Donna Thorland 24 stycznia 2020r.
25 5 Rozdział 25: Diabelskie sztuczki Chapter Twenty-Five: The Devil Within Roxanne Benjamin Matthew Barry 24 stycznia 2020r.
26 6 Rozdział 26: Same wiedźmy Chapter Twenty-Six: All of Them Witches Michael Goi Joshua Conkel 24 stycznia 2020r.
27 7 Rozdział 27: Pocałunek Judasza Chapter Twenty-Seven: The Judas Kiss Craig William Macneill Lindsay Calhoon Bring 5 kwietnia 2019r.
28 8 Rozdział 28: Sabrina jest legendą Chapter Twenty-Eight: Sabrina Is Legend Rob Seidenglanz Roberto Aguirre-Sacasa, Daniel King 24 stycznia 2020r.

Media[edytuj | edytuj kod]

Grafiki Promocyjne[edytuj | edytuj kod]

Filmy[edytuj | edytuj kod]